آماده موج جدید کسب و کارت باش

هر گوشی یک ویترین هر روز 24 ساعت فروشگاه بازه وقتی خوابی

شما در دنیای وب نیاز به وب سایت،اپلیکیشن و سامانه هایی دارید تا دیده شوید، فرآیندهای تجاری،تبلیغاتی و اطلاعاتی را به بهترین شکل انجام دهید و بازدیدکننده جذب کنید.

Business

فروشندگان کالاهای لوکس

Why do we need eCommerce?
نسل بعدی کسب و کار

فروشگاه آنلاین

فروشاههای سنتی پس از تجربه پاندمی 2020 و  کوچک شدن بازارها و تغییر نحوه خرید مردم تا حد زیادی دستخوش تغییر شده است.

با تییراتی که در زندگی ما بخصوص پس از سال 2020 به وجود آده ضرورت تغییر و بهینه سازی سیستم فروش کسب و کارها به خوبی نمایان شده است.کسب و کارهایی که پیشتر تمهیدات لازم برای حضور بصورت آنلاین و فروش اینترنتی را به عنوان روش اصلی فروش یا روش مکمل داشتند در این سال رشد کردند و مشتریان فراوانی کسب کردند .

Create a beautiful store

ایجاد یک فروشگاه زیبا

یک فروش موفق خیلی پیش از کلیک مشتری بر روی دکمه خرید اتفاق می افتد.یک فروشگاه یکتا مثل برندتان بی همتا ایجاد کنیدب گونه ای که تجربه بی نظیری از محصول ، محتوا و سایتتان ایجاد کند.امکان طراحی و اجرا قالب های فوق العاده و زیبا یا اینکه یکی از قالب های آماده را برای وب سایتتان انتخاب کنید.یستم فروشگاهی انعطاف پذیری و هم پوشانی بی مانندی با قالب های مختلف سیستم مدیریت محتوای مورد استفاده ما دارد.همه قسمت ها قابل تغییر و اختصاصی سازی هستند چنان که کاملا بیرون از هیاهوی جمعیت و در چشم باشید.

سیستم بلاگ نهادینه شده در سیستم امکان انتشار محتوای فوق العاده و ایجاد برندی بی مانند را ایجاد می کند.امکان نمایش کالاها در نقاط مختلف وب سایت،بلاگ ها و صفحه های فرود یا لندینگ پیج ها که به بخش تسویه حساب و سبد خرید متصل است.

امکاناتی مانند تگ ها، دسته بندی ها و خصوصیت ها باعث جستجوی بهتر و راحت تر کالاها می شود.مثلا افزودن ویژگی مانند اندازه و سایز به کاربرانتان کمک می کند که محصولات را با دقت بیشتری جستجو کنند و بیابند.

امتیاز و نظرات کاربران بویژه خریداران که بوسیله برچسب مشخ می شوند را در صفحه محصول نمایش دهید.

متناسب با موقعیت و مکان فروشگاه خود زبان و واحد پول و واحد های اندازه گیری را اختصاصی کنید.

مرتب سازی ترتیب نمایش محصولات: مشتریان می توانند مثلا بر مبنای محبوبیت، جدید بودن، برچسب، امتیاز یا قیمت کالا ها آن ها را مرتب کنند.

تعداد نامحدود تصویر و گالری تصاویر : به تعداد بی شماری تصویر در گالری تصاویر برای نمایش محصول خود وارد کنید.

تعداد نامحدود کالا: به هر اندازه دوست دارید کالا در سیستم فروشگاهی می توانید ایجاد کنید، سیستم مورد استفاده ما هیچ محدودیتی ندارد تنها محدودیت  اندازه انبار شماست .